Previous Next

Майстерність у дії: досвід і виклики педагогічної практики аспірантів

У середу, 20 листопада 2024 року, відбулася підсумкова зустріч за результатами проходження педагогічної (асистентської) практики здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти ОНП “Освітні, педагогічні науки” спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки.

В освітній аспірантській програмі педагогічна практика входить до обов’язкової складової і передбачена в третьому семестрі обсягом 5 кредитів ECTS (150 год).

В умовах реального освітнього процесу аспіранти мали можливість ознайомитися з різними способами структурування і представлення навчального матеріалу, способами активізації навчальної діяльності, особливостями професійної риторики, з різними способами та прийомами оцінювання результатів навчальної діяльності студентів; вправлялися у формуванні власного дидактичного кейсу та самоменеджменту.

Під час підсумкової конференції аспіранти вказали на важливість пройдених етапів практики для розвитку навчально-методичних навичок викладача закладу вищої освіти; поділилися міркуваннями щодо шляхів і можливостей подальшого професійного зростання; продемонстрували майстерне володіння сучасними цифровими й інноваційними технологіями, які використовували в роботі зі студентами.