Previous Next

Практика інтерактивного навчання. Як студенти реалізовують творчий підхід

21 жовтня 2024 року на факультеті іноземних мов у рамках вивчення курсу "Педагогіка з основами педмайстерності" відбулось семінарське заняття для студентів 1 курсу (114, 115, 116 груп)  спеціальності "Середня освіта (Англійська мова та зарубіжна література)", на якому спільно з викладачами кафедри педагогіки та соціальної роботи Валентиною ЗВОЗДЕЦЬКОЮ та Наталією КУЧУМОВОЮ здобувачі вивчали тему "Інтерактивні методи навчання", а також апробовували ці методи на власному досвіді.

Інтерактивне навчання — це діалогове навчання, яке заперечує домінування як одного виступаючого, так і однієї думки над іншою, воно передбачає взаємодію і обмін думками.

Зазвичай люди запам’ятовують
5% - лекції;
10% - того, що читають;
20% - того, що бачать на власні очі;
50% - того, що слухають та бачать одночасно;
70% - того, що обговорюють і пишуть;
80% - того, що роблять практично власноруч;
90% - того, що роблять і обговорюють одночасно;
95% - того, чому навчають інших.

Ось чому інтерактивні методи навчання є досить продуктивними.

На занятті студенти працювали в парах та трійках, створювали ментальні карти до теми, що вивчається, і презентували їх групі. Робота принесла чимало різних емоцій, здебільшого позитивних, адже здобувачі отримали змогу проявити власні творчі здібності.

Працювати з креативною та вмотивованою молодюдю завжди цікаво та приємно!